21 October 2009

ISU KPP - PAS TERTEKAN

Kelab Penyokong PAS (KPP) yang terdiri daripada Kaum Cina dan India mahu kepemimpinan PAS mengotakan janjinya dengan menyegerakan langkah menaikkan taraf kelab itu sebagai sayap parti itu.

BILA KPP akan menjadi sebuah DEWAN ????

Oleh kerana kegagalan PAS berbuat demikian, Kaum Cina dan India yang menyokong PAS mula merungut dan menyatakan kebimbangan ekoran kelewatan PAS merealisasikan hasrat tersebut.

PAS yang pada mulanya memperjuangkan DASAR ISLAM .. kini kehilangan arah tuju dan sedang mengalami kehancuran gara-gara terlalu banyak berjanji hingga tidak dapat mengotakan janji mereka. Apakah rakyat memerlukan PAS lagi ???

Apakah DASAR ISLAM yang akan diketengahkan kepada KELAB PENYOKONG PAS atau DASAR 1 MALAYSIA ? ....

PAS selalu ketinggalan dalam bab NASIONAL ..... Hanya tahu mengutuk dan mencari salah orang lain ... Kali ini mereka terjerat apabila ISU BABI di Utamakan di Kedah .... Pemimpin PAS di Selangor di cemuh oleh rakyat kerana gagal melaksanakan undang-undang Islam di Selangor. PAS kalah teruk di DUN BAGAN PINANG .... Tak cukup dengan itu ... nak bawa kes DUN BAGAN PINANG ke Mahkamah Antarabangsa .... Dah kehabisan modal kot ....

No comments:

Post a Comment