24 May 2009

ADAT BUDAYA & PERANGAI PKR & PAS

Apa yang mereka (Pemimpin Pembangkang) buat semuanya betul .... Bila Mahkamah memihak mereka .. mereka sorak gembira dan puji hakim dan mahkamah. Apabila Mahkamah tidak memihak mereka.. Mereka lancarkan MOGOK LAPAR & mereka PAKAI BAJU HITAM.

Selalunya bila ada pilihanraya, MESTI ada pengundi HANTU .... tapi pilihanraya DUN PENANTI, pembangkang kurang modal dan menjadikan Bekas Ketua Wanita Keadilan AMINAH sebagai kambing hitam untuk mendapat PUBLISITI.

Bila Pemimpin Pembangkang menuduh Barisan Nasional menaja CALON BEBAS, mereka seperti tidak mahu menerima kenyataan bahawa BN tidak berminat untuk bertanding di DUN Penanti. Mereka masih dalam mimpi bahawa BN akan melibatkan DIRI.

Kerana Barisan Nasional sahaja mampu merancakkan PILIHANRAYA KECIL di mana-mana sahaja. TANPA BN, Pembangkang (PAS, PKR dan DAP) tidak mampu merancakkan pilihanraya kecil.

PKR merasa malu bila tidak dapat menang PERCUMA walau pun BARISAN TIDAK BERTANDING.. Ini menunjukan bahawa rakyat tidak memberikan peluang yang mudah untuk Pakatan Rakyat memenangi DUN PENANTI.

ANTARA PKR, PAS dan DAP ..... SIAPA PALING KUAT ... Pendapat saya. PAS lebih kuat daripada PKR dan DAP .... PKR dan DAP tanpa PAS ... tidak mampu berjaya dalam PRU 12. PAS ialah Parti yang sepatutnya menerajui Pakatan Rakyat.

DAP sepatutnya menjadi pengikut setia Parti PAS .... bukan sebaliknya.

Sekarang Nizar hanya mampu MOGOK LAPAR dan juga PAKAI BAJU HITAM selama-lamanya.

No comments:

Post a Comment