26 May 2009

TERBONGKAR MUSLIHAT PKR

Bukti Pemimpin PKR cuba menyogok calon BEBAS AMINAH di DUN PENANTI terbongkar apabila calon bebas AMINAH menyerahkan CD yang mengandungi GAMBAR dan rakaman suara cubaan Peter Lim Pegawai Khas

Beliau mendakwa ditawarkan jawatan timbalan satu ketua menteri Pulau Pinang, jika menang, dan RM80,000 jika menarik diri agar tidak mencabar calon PKR Mansor Othman pada pilihanraya kecil DUN tersebut.

Ini bermaksud TIAN CHUA telah MENIPU RAKYAT MALAYSIA bila dia mencabar mana-mana calon Bebas yang bertanding, termasuk Aminah Abdullah yang membuat dakwaan itu supaya mengemukakan bukti kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), jika benar wujud penyelewengan sedemikian. "Jika ada sebarang bukti bahawa ada pemimpin atau mana-mana daripada kami (PKR) menawarkan ganjaran kewangan, laporkan kepada SPRM atau SPR," katanya.

Sekarang dah ADA BUKTI, apa lagi TIPU muslihat Tian Chua ???? Rakyat Malaysia perlu berfikir .... BILA RASUAH DAN SOGOKAN duit dan jawatan mula berleluasa didalam PARTI PKR ... GOLONGAN MANA YANG MAMPU MEMBELI KERUSI ATAU JAWATAN .... MELAYU ATAU CINA ????

No comments:

Post a Comment