15 May 2009

KECEWA DENGAN PEMIMPIN POLITIK PERAK

Telah lama saya memerhatikan gelagat pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat dari Kedah. Sebagai Anak Jati Negeri Perak, tergerak hati saya untuk menyesalkan diri dengan apa yang sedang berlaku di Negeri Kelahiran saya.

Pemimpin Politik harus faham, siapa yang mendapat majoriti merupakan Pemerintah. Bagi saya BN mempunyai 31 adun yang menyokong berbanding 28 Pakatan .... Secara terang-terang BN sepatutnya memerintah. Jadi Pemimpin Pakatan terimalah kenyataan ini dan fikirkanlan sesuatu yang baik untuk Negeri Kedah.

Pemimpin Pakatan janganlah fikir semua rakyat Negeri Perak menyokong Pakatan .... saya rasa ramai rakyat Perak dah cemuih dengan cara DAP menyalak macam ANJING dan si SIVAKUMAR nak jadi TOKONG HINDU di DEWAN UNDANGAN NEGERI PERAK.

NIZAR pada mulanya macam orang BODOH yang terkena kejutan politik bila dicalonkan sebagai MENTERI BESAR NEGERI PERAK. Tapi disebabkan oleh CINA-CINA DAP yang menjadikan beliau patung MELAYU, beliau kini merupakan antara MELAYU yang PALING BODOH di MALAYSIA kerana ikut telunjuk ANAK-ANAK HARAM DAP. Haram disebabkan DAP sejak dari dulu lagi merupakan PARTI yang tak pernah menghalalkan cara MELAYU memerintah Malaysia. ...... akan bersambung

No comments:

Post a Comment