15 May 2009

MELAYU DI PERSENDAKAN OLEH DAP dan SIVAKUMAR

Tahun 2004, Siapa kenal NIZAR ! Tahun 2008 atas tuah dan nikmat dari Allah, beliau terpilih oleh Sultan Perak menjadi Menteri Besar. Mungkin kerana terlalu berlagak dan angkuh ALLAH telah menarik balik keistimewaan beliau menjadi Menteri Besar dan sehingga kini, beliau melalui terpaksa melalui jalan-jalan yang penuh ronak dan duri untuk kembali menjadi Menteri Besar.

Sebagai seorang ISLAM, saya sarankan agar beliau bersabar dan berdoalah kepada ALLAH agar beliau kembali menjadi Menteri Besar. Bukannya menjadi patung kepada pemimpin DAP dan membuang masa di Mahkamah untuk tujuan tersebut. KEMBALILAH KE JALAN ALLAH YA WAHAI NIZAR >>>>

Segala dugaan dan cobaan adalah dari ALLAH yakinlah jika ALLAH berkehendakan NIZAR menjadi MENTERI BESAR PERAK , tiada kuasa di dunia ini dapat menghalang. Tapi nasib NIZAR buat masa ini .... tak ada peluanglah kerana NIZAR sendiri tahu kot ....

Sebelum menjadi Menteri Besar, sembahyang tak pernah tinggal,,, bila dah jadi Menteri Besar, berapa kali Sembahyang lewat dan tak ikut masa ... kenapa .... SIBUK MENJADI MENTERI BESAR.

ITU la NIZAR,, segala kebaikan adalah dari ALLAH dan segala keburukan adalah punca dari diri sendiri.

HABIS TU >>>> Lani nak kembali ke jalan ALLAH atau nak kembali ke jalan DAP .... Pandai-pandailan pilih jalan yang diredho oleh ALLAH.

No comments:

Post a Comment