17 October 2009

PAS cuba pulihkan Semangat

Semalam 17hb Oktober 2009, Presiden PAS terpaksa mengadakan Ijtimak Kepimpinan PAS kerana mereka seolah-olah telah hilang semangat akibat kegagalan teruk dalam PRK Dun Bagan Pinang.


Akhirnya dalam perjumpaan, presiden mereka ingin menjadi juara pada PRU 13 ... Mampukah mereka menjadi JUARA ???

Diantara Anwar Ibrahim ....... Hadi Awang & Lim Kit Siang ... Siapakah bakal menjadi JUARA ?

Di Selangor .... Hassan Ali (PAS) telah dicanang habis-habisan oleh RONNIE LIU (DAP).. JUARA RONNIE LIU (DAP)..

Di Perak ... NIZAR (PAS) menjadi budak suruhan Ngeh Koo Ham (DAP) sehingga terpaksa meluluskan pegangan tanah sehingga 999 tahun kepada kaum cina... JUARA Ngeh Koo Ham (DAP)

Di Kedah ... Azizan (PAS) telah diperbodohkan oleh satu-satunya ADUN DAP di Negeri Kedah sehinggakan beliau terpaksa tunduk kehendak ADUN tersebut agar binatang yang diharamkan oleh AGAMA ISLAM (BABI) dijadikan ISU BESAR dan mendapat kelulusan segera untuk memastikan agar BABI di bela dan disembelih di NEGERI KEDAH (Serambi Mekah Ke 2).

JUARA ialah DAP .....

PAS tidak akan menjadi JUARA sekiranya bersetongkol dengan DAP kerana DAP mempunyai ahli-ahli yang lebih professional dan lebih cerdik dari PAS .... Sehingga kini PAS terpaksa meminta dan mengadaikan Agama demi apa dan siapa ..... ?

Semuanya demi politik wang ... bukannya kerana ingin melaksanakan Hukum Hudud ... sehingga kini tidak pernah mampu dilaksanakan ...

Negeri Kedah menjadi negeri sampah sarap gara-gara tidak tahu bagaimana untuk mentadbir sebuah negeri ....

FIKIR-FIKIRKAN LAH .... APAKAH PEMUSNAH RAKYAT (PR) di perlukan lagi ... ????

No comments:

Post a Comment