29 September 2009

Nik AZIZ SESAT dan MURTAD

KOMEN DARI INTERNET
http://www.facebook.com/note.php?note_id=139342194162&comments

Afzainizam Abdullah: Nik Aziz Nak Jadi Dewa...

Sekali lagi nik Aziz cuba mencampuri urusan tuhan. Begitu senang beliau mengatakan sembahyang dan Datuk Ibrahim Ali tidak diterima Allah s.w.t dan duit elaun Ahli Parlimen Pasir Mas adalah haram.

Sakit ke Nik Aziz ni? Apa kaitan Ahli PArlimen dengan isu sembahyang? Adakah hanya sembahyang orang politik sahaja yang diterima Allah s.w.t dan sembahyang rakyat biasa tidak diterima?

Mahzab mana yang diikut Nik Aziz ni. Osama Laden dan Mullah Omarpun pening kepala dengan kerenah Nik Aziz. Orang fahaman wahabi lagi senang, terus je labelkan Nik Aziz ni sesat dan Murtad.

Sudah sudahlah tu. Tak payahlah nak kaitkan isu politik dengan isu agama. Orang bukannya bodoh kecuali orang Pakatan je.

Ibrahim Ali bukannya berpihak kepada sesiapa. Orang UMNO tak betul, dia tibai, orang Pakatan tak betul, diapun tibai. Tindakannya sama seperti saudara Zulkifli Nordin, Adun Bandar Kulim.

Dah nasib PAS memang banyak salah dari betul, jadi dia tegurlah. Kalau orang PAS tak boleh ditegur apabila salah, maka samalah dengan perangai orang Yahudi. Hanya anggap bangsa dia saja yang betul dalam dunia ni.

Bertaubatlah Nik Aziz sebelum ajal tiba. Jangan berangan nak jadi nabi sesuka hati nak menghukum orang dengan dosa pahala, neraka syurga. Nasib sendiripun belum tentu lagi.

Apa komen ANDA ??

No comments:

Post a Comment