02 September 2009

PAS Dun Kota Siputeh hulurkan bantuan kepada golongan daif



Penyelaras Dun Kota Siputeh, Ustaz Hj Ismail Wan Teh akhir-akhir ini sahaja hendak menunjukan bantuan dan simpati beliau terhadap masyarakat Di DUN KOTA SIPUTEH.

Sejak 2008 PAS memerintah negeri KEDAH, tak pernah masyarakat dengaq ada bantuan seperti ini. Apakah niat baru-baru ini pihak PAS hendak memberi bantuan kepada masyarakat DUN KOTA SIPUTEH ?

Umat ISLAM tidak di ajar supaya menunjuk-nunjuk atau bermegah bila menghulurkan bantuan.

Tapi hairan bila PAS nak bagi bantuan ... wartawan diperlukan dan niat Ustaz pula entah la .... bersungguh-sungguh nak menolong atau CUMA INGIN JADI CALON SEKIRANYA DUN KOTA SIPUTEH diadakan Pilihanraya Kecil.

Komen dari pembaca : pasti kena ada wartawan baru boleh bagi sumbangan tak kirala berapa pun.. kalu hati niat nak menolong orang yang memerlukan bantuan mestila beri dengan ikhlas tak perlu la nak panggil wartawan atau dihebohkan dalam internet...kami ni rakyat yang ada akal dan fikiran andai kata pemberian itu ikhlas dan tak pentingkan populariti akan kami kenang serta sokong sekiranya anda bertanding... tapi sekarng nie lain la pulak ....



PAS dah MULA nak GLAMOUR.

Ikhtibar : Semulia-mulia sedekah yang bisa menggoncang gunung, meleburkan besi, memadamkan api, ialah sedekah tersembunyi yang dihulurkan tangan kanan, disembunyikan tangan kiri. -maksudnye sedekah yang xde nak heboh 1 Malaysia.

No comments:

Post a Comment