08 September 2009

Dr LO LO memperjuangkan PEREMPUAN CINA

Dr Lo Lo sebagai seorang yang memperjuangkan kaum hawa mengecewakan ramai Kaum Ibu di Utara Malaysia terutama dari golongan PAS kerana tidak menunjukkan kesungguhan membela Isteri Ketua Dewan Ulama' PAS Perlis Abd. Rashid Rahman, Ustazah Siti Rosmala.






Masalah Elizabeth Wong yang bergambar bogel dirumah digunakan oleh Dr Lo Lo sebagai suatu isu membela kaum perempuan di Malaysia tetapi apabila seorang yang bergelar Ustazah menimpa musibah kerana diperlakukan seperti hamba oleh suami beliau seorang Ketua Dewan Ulama Pas, Dr Lo Lo hanya mendiamkan diri.



Apakah Ustazah bukan seorang perempuan dan beliau merupakan seorang Islam yang patut di bela oleh Pemimpin Muslimat PAS.
Kenapa PAS lebih menyayangi orang kafir daripada sayang orang Islam sendiri? Orang Islam bergelar USTAZAH sanggup diketepikan, orang kafir dia berpeluk-peluk pula, macam kes Elizabeth Wong memang jelas dia buat maksiat, kenapa ada PEMIMPIN muslimat PAS peluk sampai menangis dan macamana NIk Aziz boleh sokong Elizabeth dalam isu dia.
PEMIMPIN PAS CAKAP TAK SERUPA BIKIN !!!!

No comments:

Post a Comment