08 September 2009

PEMIMPIN PAS ANJUR ARTIS TUNJUK PUNGGUNG

Perhimpunan PROTES yg dianjurkan oleh PAS di Stadium Kelana Jaya menampilkan artis2 underground dan aksi mereka yang memperlihatkan punggung disamping dihiburkan dengan muzik rock ganas membuatkan saya terfikir apakah NIAT PEMIMPIN dari Parti PAS anjur Perhimpunan sebegini.

Penonton-penonton dihidangkan dengan aksi memperlihatkan punggung. Aksi yg lebih teruk dari aksi bukak baju Faizal Tahir.







Menurut Malaysiakini, seramai 700 org dari Unit Amal PAS hadir dalam Perhimpunan tersebut. Ini telah disahkan oleh Ketua Amal Pas Wilayah Persekutuan, Sharifudin Mohd Yatim kepada Malaysiakini.



Pemimpin PAS membiarkan persembahan tersebut walaupun persembahan tersebut benar2 terkeluar dari landasan budaya & adat kita sebagai org Melayu dan org ISLAM.



Ni lah dier org yg tunjuk punggung. Nama dier Alak. Beliau merupakan salah seorang artis yg membuat persembahan di perhimpunan anjuran bersama PAS.
Ramai yang mempertikaikan kredibiliti PAS dan ramai juga pemimpin PAS lari dari perjuangan asal. Perjuangan PAS adalah berbentuk Islam dan sekarang PAS bakal menjadi bahan lawak jenaka bangsa & agama lain.
Walau pun perkara tersebut berlaku semasa protes harga minyak naik, namun terkejut juga PAS sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapai cita-cita.
SANGGUP MENJADIKAN BABI AGENDA UTAMA DI NEGERI KEDAH.

No comments:

Post a Comment