23 May 2009

Amaran musuh dalam selimut - Dari PAS

Datuk Dr Haron Din berkata PAS harus berhati-hati terhadap usaha "musuh dalam selimut", termasuk yang ditaja oleh Umno atau negara asing.

Beliau juga berkata, "Sehingga kini kita tidak mempunyai mekanisme khusus bagi dijadikan perisai menghadapi musuh kerana strategi ini dilakukan oleh Amerika Syarikat di dalam organisasi Islam di peringkat dunia."



TAPI SAYA HAIRAN BILA SEKUTU MEREKA ... PARTI KEADILAN pernah mengadakan pertemuan sulit dengan WALTER CHIA first seceretary high commision of the republic of singapore semasa pilihanraya DUN SELAMBAU. Apakah mengHALALkan musuh ISLAM dan juga sekutu AMERIKA ini membantu Parti Keadilan.

Pada masa kini PAS sudah jauh menyimpang dari dasar PARTI dan bekerjasama dengan musuh-musuh ISLAM dari luar. Kumpulan 'Erdogan' muncul kerana Pemimpin PAS telah bekerjasama dengan PARTI DAP yang pada suatu masa dahulu di kecam kerana tidak membenarkan tubuh Negara ISLAM.

PAS kini sanggup berbuat apa sahaja dan ubah dasar kerana tamakkan KUASA dan sanggup bekerjasama dengan orang-orang yang menolak ISLAM.

No comments:

Post a Comment