22 May 2009

Perangai KOTOR DR LO LO

Menteri Wilayah Persekutuan, yang didakwa mengeluarkan kata-kata kurang sopan kepada Dr Lo' Lo' Mohd Ghazali telah meminta maaf kepada Dr Lo' Lo' pada hari kejadian, kelmarin, sewaktu lawatan di pasar baru di Kampung Datuk Keramat, Kuala Lumpur.

"Beliau sebagai orang Islam telah meminta maaf kepada Dr Lo Lo.

Tetapi saya Dr Lo' Lo' tidak ikhlas sehingga memperbesarkan perkara ini sebagai gangguan seksual terhadapnya.

Kalau nak tahu .... SAYA RASA BELIAU BUKAN NAK TERLALU CANTIK DAN SEKSI UNTUK DIGANGGU SECARA SEKSUAL.

Apakah kata-kata ini merupakan gangguan seksual.... ????

"Saya turun setiap tempat, takkan nak beritahu awak semua. Ini saya nak pergi tandas, takkan nak beritahu awak, awak nak ikut ke?"

Kata-kata itu didakwa dituturkan kepada Dr Lo' Lo' selepas wakil rakyat wanita itu mempersoalkan kenapa Raja Nong Chik tidak memaklumkan kepadanya tentang program lawatan di pasar baru itu - dalam kawasan parlimen Titiwangsa yang diwakilinya.

"Ini lawatan mengejut, kalau ada orang hendak ikut, itu hak dia," katanya lagi.

NASIHAT saya .... Dr Lo Lo ,,, jangan nak ikut program UMNO .. BUAT LAh progam sendiri....
MALU LAH JADI Y.B TITIWANGSA ... tapi menumpang PROGRAM ORANG LAIN...

KALAU SAYA .. SAYA HALAU KELUAR >>> MUKA TAK MALU .....

No comments:

Post a Comment