22 May 2009

Kecewa Tidak diberi Perhatian - Dr Lo' Lo'

Oleh kerana kecewa tidak diberi perhatian dalam program-program turun padang oleh Pemimpin UMNO, beliau menggunakan helah untuk mendapat publisisti murahan dengan mendakwa di ganggu secara seksual.

Beliau yang angkat bakul sendiri, "Saya sebagai seorang wanita yang TERHORMAT dan yang bergelar Yang BERHORMAT terasa terhina dan tidak dapat menerima kata-kata seperti "Saya turun setiap tempat, takkan nak beritahu awak semua. Ini saya nak pergi tandas, takkan nak beritahu awak, awak nak ikut ke?" tersebut keluar dari mulut seorang menteri.

Saya percaya Dr Lo Lo tak reti buat program sendiri dan ingin menumpang program-program anjuran Kerajaan Persekutuan. Oleh kerana beliau tidak diberi perhatian dan suka menjadi pengacau program-program anjuran UMNO, Dr Lo Lo ingin mendapat PUBLISITI MURAHAN.

Nasihat saya kepada Dr Lo Lo, KALAU ORANG TAK JEMPUT .. JANGAN TERHEGEH NAK MENUMPANG PROGRAM ORANG LAIN.... BUATLAH PROGRAM SENDIRI ....

TAK RETI BUAT PROGRAM .... JANGAN JADI YANG BERHORMAT .... DOK RUMAH BUAT PROGRAM SENDIRI.

No comments:

Post a Comment